MO poptává zařízení pro záznam „analogové, digitální a IP telefonie”.
Účelem pořízení záznamového zařízení pro záznam analogové, digitální a IP telefonie je zabezpečení nahrávání a archivace veškeré hlasové komunikace provozovaných na analogových, digitálních a IP telefonních linkách v systému hlasových služeb SVSS, zejména provozovaných ústředen typu Alcatel 4300 a vyšší.
Poptáván je plně automatický, bezobslužný, spolehlivý a stabilní záznam hlasu v nepřetržitém režimu 365/7/24 s ukládáním dat na pevný disk bez možnosti modifikace a zneužití.
Modulární a škálovatelný záznamový systém umožňující současný záznam různých typů rozhraní s odlišnými konfiguracemi.
Integrace do LAN/WAN sítí, administrátorský přístup z klávesnice systému, ze vzdáleného terminálu nebo po LAN.
Podpora alespoň 8 kanálů vstupů včetně minimálně 8 licencí pro záznam jednoho kanálu.
Kompatibilní s operačním systémem Microsoft Windows 10.
Detekce vyzvánění, připojení (on/off) a zmeškaných hovorů.
Zpomalené/zrychlené přehrávání záznamu s korekcí.
Podpora kodeků G.711, G.723, G.729, G.722, iLBC.
Podpora protokolu telefonní ústředny Alcatel 4300L na analogové, digitální a IP účastnické lince s možnosti upgrade na protokol telefonní ústředny Alcatel 4400/OXE na digitální účastnické lince.
Podpora časové synchronizace DCF-77, GPS a NTP.
Podpora protokolů IP telefonie: SIP, RTSP, RTP, H.323, MGCP a proprietárních protokolů (Cisco SKINNY, Alcatel).
Zástupce kupujícího musí mít možnost provádět plnou správu systému vlastními silami od doby převzetí zařízení do vlastního užívání (po uplynutí doby zkušebního provozu).